Інклюзивна освіта

Індивідуальна программа розвитку (ІПР)
 НВК «Знам'янська ЗШ І-ІІІ ступенів №3 – гімназія»

Дитина Бурик Дарія Олександрівна      Дата народження 23.05.2008
Батьки абоопікуни Бурик Олександр Володимирович, Бурик Світлана Вікторівна Телефон 066-42-32-354
Адреса м. Знам’янка, вул. Олександрійська, буд.121
Особливості розвитку Рівень інтелекту в межах вікової норми.  Достатній словниковий запас. На запитання відповідає в основному простими реченнями. Читає цілими словами, легкий текст бігло. Програмовий матеріал 2 класу засвоєно на середньому рівні. Важко даються  арифметичні дії, розв’язує задачі за допомогою вчителя. Потребує розвитку логічного мислення, корекції пам’яті, уваги. Зосередження короткотривале, працездатність дещо знижена, темп роботи повільний. Дівчинка доброзичлива, вразлива, любить спілкування, відразу йде на контакт.  Дитина творча – відвідує  хореографічнй гурток.
Чи отримувала дитина допомогу, яку Дарія – дитина-інвалід (Хвороба Гоше), мати отримує від держави пенсію по догляду за дитиною-інвалідом, дитина отримує безкоштовно ліки в обласній дитячій лікарні, індивідуальні заняття з логопедом (1 клас), індивідуальні корекційні заняття з психологом (1-2 клас), інклюзивне навчання (1-2 класи).
Дата вступу до школи 01.09.2014 року  Клас 3-А клас
Вчитель Андрєєва Наталія Дмитрівна Асистент   вчителя немає
Строки діїпрограми з 01.09.2016 до 31.05.2017
Програма навчання Інклюзивна форма навчання за програмою загальноосвітньої ЗШ

Присутні на засіданні з приводу розробки ІПР:


Присутні (ПІБ)
 Посада
Дата
1
Грузін Валентина Володимирівна
заступник директора з НВР
29.08.2016
2
Білоконь Надія Володимирівна
Голова міської ПМПК, логопед
29.08.2016
3
Свириденко Наталія Олександрівна
Керівник ШМО
29.08.2016
4
Андрєєва Наталія Дмитрівна
Вчитель
29.08.2016
5
Денисова Ольга  Олександрівна
Практичний психолог
29.08.2016
6
Нетудихатко Яна Анатоліївна
Соціальний педагог
29.08.2016
7
Бродченко Тетяна Іванівна
Педіатр міської лікарні
29.08.2016
8
Бурик Світлана Вікторівна
Мати дитини
29.08.2016

Адаптація навчальних підходів:
Використання завдань різної складності, збільшення часу на виконання завдань, зміна темпу занять, чергування видів діяльності, застосування диференційованих методів навчання з урахуванням освітніх потреб.

Перелік спеціальних і додаткових видів послуг:

Вид послуг
Кількість год. на тиждень
Місце проведення
Розклад
Додаткові корекційні заняття з учителем(8 годин)
З української мови
2
ІІІ блок, кабінет №1
Кабінет для індивідуальних занять
Понеділок, 2 урок
П’ятниця, 4 урок
З літературного читання
2
ІІІ блок, кабінет №1
Понеділок, 5 урок
П’ятниця, 5 урок
З математики
2
Кабінет для індивідуальних занять
ІІІ блок, кабінет №1
Вівторок, 3 урок


Середа, 2 урок
З природознавства
1
ІІІ блок, кабінет №1
Четвер, 5 урок
З французької мови
1
Кабіне №18
П’ятниця, 3 урок
Корекційнізаняття з  практичним психологом
2
 Кабінет практичного психолога
Вівторок, четвер


Місце, умови
 Визначене місце ( перша парта від столу вчителя, дитина за зростом низенька, потребує постійного контролю за станом здоров’я та  допомоги вчителя для засвоєнням матеріалу).
Навчальні підходи
 Достатня увага з боку вчителя, робота в парах, групах, спільне навчання, самостійні вправи, самоперевірка, взаємоперевірка).

Вказівки
 Вказівки усні, письмові, демонстрація, привертання уваги.

Корекція поведінки
Перерви в роботі за необхідністю, чітке визначення очікувань,  позитивні підкріплення, надання можливостей для вибору, роз міщення дитини у зручному для неї місці.
Матеріал та обладнання
 Підручники, індивідуальні картки, сигнальні картки, ребуси, головоломки, відеозаписи, аудіо записи, комп’ютерні навчальні ігри.

Організаційні питання
 Індивідуалізований розклад корекційних занять учениці.

Сенсорні потреби
Стежити за правильним використанням аудіо та відеообладнанням, комп’ютером.


Інше
___________________________________________________________
___________________________________________________________
___________________________________________________________

Я ЗГОДЕН зі змістом ІПР.
Я мав можливість брати участь у розробці цього плану.


Підпис батька (матері) або опікуна____________   Дата 29.08.2016


Пристосування/модифікаціякласногосередовища

Стиль навчання: багатосенсорний               

Індивідуальна навчальна программа
3 рік навчання, створення  індивідуальної програми для дитини з особливими освітніми потребами, інклюзивна освіта.
Довгострокова мета:   на 2016/2017 навчальний рік
 Формувати навички самостійної робот на уроці, поступово зменшуючи допомогу вчителя під час уроку, розвивати пам’ять, увагу, логічне мислення, 

Вивчення таблиці множення та ділення на 2, 3, 4, 5 

Самостійний аналіз завдань вправ з мови 

Самостійне вивчення напам’ять уривку вірша




Короткострокові завдання
Методиоцінювання
Дата і прогрес
Вивчення таблиці множення та ділення на 2, 3, 4, 5









Самостійний аналіз завдань вправ з мови







Самостійне вивчення напам’ять уривку вірша








Аудіювання









Вивчення таблиць множення і ділення чисел 6, 7, 8, 9








Відтворення послідовності подій тексту







Введення вивчених фраз у речення на уроках французької мови








Свідоме самостійне орієнтування в природних явищах








Засвоєння словникових слів 3 класу

Зразкиробіт
СП
Спостереження
НП
Контрольні листки
НП
Тестовізавдання

СП
Стандартні тести
НП

Зразки робіт
НП
Спостереження
НП
Контрольні листки
НП
Тестові завдання
НП
Стандартні тести

НП
Зразки робіт
НП
Спостереження
НП
Контрольні листки
НП
Тестові завдання
НП
Стандартні тести

НП
Зразки робіт
НП
Спостереження
СП
Контрольні листки
СП
Тестові завдання
СП
Стандартні тести

СП
Зразки робіт
СП
Спостереження
НП
Контрольні листки
НП
Тестові завдання
НП
Стандартні тести

НП
Зразки робіт
НП
Спостереження
НП
Контрольні листки
НП
Тестові завдання
НП
Стандартні тести

НП
Зразки робіт
НП
Спостереження
НП
Контрольні листки
НП
Тестові завдання
НП
Стандартні тести
НП

Зразки робіт
СП
Спостереження
СП
Контрольні листки
СП
Тестові завдання
СП
Стандартні тести

СП
Зразки робіт
СП
Спостереження
СП
Контрольні листки
СП
Тестові завдання
СП
Стандартні тести

СП

Умовніпозначення:
О – учень оволодів умінням, досяг поставленої мети;
СП – спостерігається суттєвий прогрес;
НП – спостерігається незначний прогрес;
ПН – прогресу в досягненні конкретної мети немає;


Поточний рівень знань і вмінь.

 Вересень 2016 року.
Вчитель.  Відбувся незначний розвиток дитини. Дарія почала проявляти інтерес до роботи в парах та групах. Увага на уроках покращилась. Деякі завдання виконує самостійно. Вивчила таблиці множення та ділення чисел 2. 3. Прості задачі розв’язує самостійно, складені – за допомогою учителя. Для розв’язування таких задач додаткових схем, малюнків.  Дикція чітка, читає бігло, виразно, намагається застосовувати логічний наголос. Дещо втратилась каліграфія письма. Застосовує спосіб діяльності за аналогією. Темп роботи залишається повільний. Відтворює навчальну інформацію з природознавства. Добре малює, виготовляє вироби з паперу, пластиліну, природних матеріалів. Відбулася зміна мотивації навчання. Дівчинка розуміє для чого потрібно вчитися. Відбулися зміни у спілкуванні з однолітками, поширився круг друзів не тільки в класі, а й в сусідніх класах.
Психолог. Легко та невимушено встановлюється контакт, поведінка адекватна. Переважає наочно-образне мислення, зорова пам’ять. Потребує додаткових наочних матеріалів для розвитку слухового сприймання , для виконання усних завдань.
Логопед. Словниковий запас відповідає віковій нормі. Є незначні труднощі у роботі з деформованим текстом. Логічну послідовність подій встановлює правильно. Чітко вимовляє всі звуки.
 Дарія потребує продовження корекційних занять з вчителем та психологом школи.

Календарне планування
корекційних занять
з ученицею 3-А класу Бурик Дарією
на ІІ семестр 2016/2017 навчального року
 (Українська мова – 2 години на тиждень, літературне читання – 2 години на тиждень, математика – 2 години на тиждень, природознавство – 1 година на тиждень)

№ з/п
Тема уроку
Предмет
Дата
Прим.
107
Розвиток математичного мовлення. Переставний закон множення
Матем.
11/01

 108
Корекція зорового сприймання.  Квіткові рослини  
Природ.
 12/01

 109
Корекція зорового сприймання. Творення слів із суфіксами
Укр.м.
 13/01

  110
Корекція слухового сприймання. Аудіювання за казкою
Літ.чит.
 13/01

 111
Розвиток писемного мовлення.  Розбір слів за будовою
Укр.м.
 16/01

 112
Розвиток усного мовлення. Читання байки Павла Глазового
Літ.чит.
 16/01

 113
Розвиток математичного мовлення.  Множення і діленні на 1
Матем.
 17/01

 114
Корекція зорової пам’яті.  Множення на 0, ділення нуля
Матем.
 18/01

 115
Корекція слухової пам’яті.  Культурні рослини
Природ
 19/01

 116
Корекція рухової моторики.  Вправляння у списуванні
Укр..м.
 20/01

 117
Корекція артикуляційної моторики. Читання в особах уривку тексту
Літ.чит
 20/01

 118
Розвиток мислення: аналіз.  Частини мови
Укр..м.
 23/01

 119
Розвиток мислення: синтез.  Робота над змістом віршів В.Голобородька
Літ.чит
 23/01

 120
Корекція мислення:порівняння.  Множення і ділення на 10
Матем.
 24/01

 121
Корекція мислення:узагальнення. Множення на 100
Матем.
 25/01

 122
Корекція зорового сприймання.  Хвойні рослини
Природ.
 26/01

 123
Корекція слухового сприймання. Зв’язок слів у реченні
Укр.м.
 27/01

 124
Корекція усного мовлення.  Виразне читання віршів про зиму
Літ.чит.
 27/01

 125
Розвиток писемного мовлення.  Переказ
Укр..м.
 30/01

 126
Розвиток усного мовлення.  Виразне читання віршів М.Григорів
Літ.чит
 30/01

 127
Розвиток математичного мовлення. Множення круглого числа на одноцифрове
Матем.
 31/01

128
Корекція зорової пам’яті.  Ділення круглого числа на одноцифрове
Матем.
 01/02

129
Корекція слухової пам’яті.  Комахи
Природ
 02/02

130
Корекція зорової уваги. Велика буква у іменниках  
Укр..м.
 03/02

 131
Корекція слухової уваги.  Робота над змістом вірша М.Скомаровського «Після грози»
Літ.чит.
 03/02

 132
Корекція ручної моторики.  Велика буква у кличках тварин
Укр..м.
06/02

 133
Корекція артикуляційної моторики. Вправляння у виразності читання вірша
Літ.чит.
 06/02

 134
Корекція мислення:аналіз. Ділення з остачею
Матем.
 07/02

 135
Корекція мислення: синтез. Розв’язування задач
Матем.
 08/02

 136
Корекція мислення:порівняння. Птахи  
Природ
 09/02

 137
Корекція мислення: узагальнення.  Рід іменників
Укр..м.
 10/02

 138
Корекція слухового сприймання.  Слухання легенди рідного краю, робота над змістом
Літ.чит.
 10/02

 139
Корекція зорового сприймання. Рід іменників
Укр..м.
 13/02

 140
Розвиток усного мовлення.  Читання вірша Олени Пчілки
Літ.чит.
 13/02

 141
Розвиток логічного мислення.  Множення одноцифрового числа на двоцифрове
Матем.
 14/02

 142
Розвиток математичного мовлення. Множення трицифрового числа на одноцифрове
Матем.
 15/02

 143
Корекція зорової пам’яті.  Ланцюги живлення
Природ
 16/02

 144
Розвиток зв’язного мовлення.  Змінювання іменників за числами
Укр..м.
 17/02

 145
Корекція слухової пам’яті.  Вивчення напам’ять «Щедрий вечір». Д.Білоуса
Літ.чит.
 17/02

 146
Корекція зорової пам’яті. Визначення числа іменників
Укр..м.
 20/02

147
Корекція слухової уваги. Вправляння в аудіювання  
Літ.чит.
 20/02

 148
Корекція слухової уваги.  Розв’язування задач
Матем.
 21/02

 149
Корекція ручної моторики. Залежність компонентів дій  
Матем.
 22/02

 150
Корекція артикуляційної моторики. Гриби-організми
Природ
 23/02

 151
Корекція мислення: аналіз.  Змінювання іменників за відмінками
Укр..м.
 24/02

 152
Корекція мислення: синтез.  Відтворення змісту за планом
Літ.чит.
 24/02

153
Корекція зорової пам’яті.  Розбір іменника як частини мови
Укр..м.
27/02

154
Корекція артикуляційної моторики.  Читання в особах уривку тексту «Подорож у країну «Навпаки» В.Симоненка
Літ.чит.
27/02

 155
Корекція мислення: порівняння. Задачі на зведення до одиниці
Матем.
 28/02

 156
Корекція мислення: узагальнення. Ділення двоцифрового числа на одноцифрове
Матем.
  01/03

 157
Корекція слухового сприймання. Їстівні та отруні гриби
Природ
 02/03

 158
Корекція зорового сприймання.  Списування
Укр..м.
 03/03

 159
Розвиток усного мовлення.  Виразне читання вірша
Літ.чит.
 03/03

160
Корекція зорової пам’яті.   Прикметник
Укр.м.
06/03

161
Корекція мислення: порівняння.  Порівняння вивчених віршів за темою та метою
Літ.чит.
06/03

 162
Розвиток логічного мислення. Розв’язування рівнянь
Матем.
 07/03

 163
Корекція слухової пам’яті.  Бактерії
Природ
 09/03

 164
Розвиток писемного мовлення. Пряме і переносне значення прикметників
Укр..м.
 10/03

 165
Розвиток зв’язного мовлення.  Виразне читання вірша «Грім» М.Вінграновського
Літ.чит.
 10/03

 166
Корекція зорової уваги.  Прикметники-антоніми
Укр..м.
 13/03

 167
Корекція слухової уваги.  Слухання віршів Т.Шевченка
Літ.чит.
 13/03

 168
Корекція ручної моторики. Ділення круглого числа на кругле
Матем.
 14/03

 169
Корекція мислення: аналіз.  Ділення круглих чисел
Матем.
 15/03

 170
Корекція мислення: синтез.  Віруси
Природ
 16/03

 171
Корекція мислення: порівняння.  Вживання прикметників у загадках
Укр..м.
 17/03

 172
Корекція артикуляційної моторики. Читання в особах уривку тексту
Літ.чит.
 17/03

 173
Корекція мислення: узагальнення.  Вживання прикметників у описах
Укр..м.
 20/03

 174
Корекція слухового сприймання.  Робота над змістом тексту
Літ.чит.
 20/03

 175
Корекція зорового сприймання.  Розв’язування задач
Матем.
 21/03

 176
 Розвиток математичного мовлення.  Читання виразів
Матем.
 22/03

 177
Розвиток усного мовлення.  Червона книга України
Природ
 23/03

 178
Розвиток писемного мовлення.  Розбір прикметника як частини мови
Укр..м.
 24/03

179
Розвиток усного мовлення.  Переказ уривку тексту
Літ.чит.
 24/03

180
Корекція зорової пам’яті.  Родові закінчення прикметників
Укр..м.
 03/04 

 181
Корекція слухової пам’яті.  Відтворення змісту за питаннями
Літ.чит.
 03/04

 182
Корекція ручної моторики. Правило ділення числа на добуток
Матем.
 04/04

 183
Корекція мислення: аналіз. Ділення на двоцифрове число способом підбору
Матем.
 05/04

 184
Корекція мислення: синтез. Заповідники  
Природ
 06/04

 185
Корекція мислення: порівняння.  Змінювання прикметників за числами
Укр..м.
 07/04

 186
Корекція артикуляційної моторики.  Виразне читання тексту
Літ.чит.
 07/04

 187
Корекція мислення: узагальнення.  Змінювання прикметників за числами
Укр..м.
 10/04

 188
Корекція слухового сприймання. Аналіз змісту прочитаного за питаннями
Літ.чит.
 10/04

 189
Корекція зорового сприймання. Складені задачі
Матем.
 11/04

 190
Розвиток математичного мовлення. Читання та обчислення числових виразів
Матем.
 12/04

 191
Корекція зорової пам’яті.  Легенди про рослини  і тварин
Природ
 13/04

 192
Корекція зорової пам’яті.  Зоровий диктант
Укр..м.
 14/04

 193
Корекція слухового пам’яті. Робота  над казками зарубіжних письменників  
Літ.чит.
 14/04

 194
Корекція ручної моторики.  Креслення прямокутників, знаходження периметру
Матем.
 18/04

 195
Корекція мислення: аналіз. Частини
Матем.
 19/04

 196
Корекція мислення: синтез. Опора тіла і рух
Природ
 20/04

 197
Корекція мислення: порівняння.  Написання переказу
Укр..м.
 21/04

 198
Корекція артикуляційної моторики. Виразне читання уривку «Лелеки» Ю Збанацького
Літ.чит.
 21/04

 199
Корекція мислення: узагальнення. Дієслова-антоніми
Укр..м.
 24/04

 200
Корекція слухового сприймання.  Аналіз змісту тексту
Літ.чит.
 24/04

 201
Корекція зорового сприймання. Порівняння частин  
Матем.
 25/04

 202
Розвиток математичного мовлення.  Знаходження частини від числа
Матем.
 26/04

 203
Корекція зорової пам’яті. Травна система  
Природ
 27/04

 204
Розвиток писемного мовлення.  Змінювання дієслів за часами
Укр..м.
28/04

 205
Розвиток усного мовлення. Читання веснянок та закличок
Літ.чит.
28/04

206
Розвиток математичного мовлення. Знаходження числа за частиною
Матем.
03/05

207
Корекція мислення: порівняння. Дихальна система  
Природ.
04/05

218
Корекція зорової уваги.  Визначення часу дієслів
Укр..м.
05/05

219
Корекція слухового сприймання. Вправляння в аудіюванні
 Літ.чит.
05/05

 210
Розвиток зв’язного мовлення.  Визначення часу дієслів
Укр..м.
 08/05

 211
Корекція слухової пам’яті. Вивчення напам’ять прозового тексту
Літ.чит.
 08/05

 212
Корекція мислення: аналіз.  Робота над задачами
Матем.
 10/05

 213
Корекція мислення: синтез. Шкіра  
Природ
 11/05

 214
Корекція мислення: порівняння. Дієслова завершеної  і незавершеної дії  
Укр..м.
 12/05

 215
Корекція артикуляційної моторики. Читання уривку тексту в особах
Літ.чит.
 12/05

 216
Корекція мислення: узагальнення. Дієслова завершеної і незавершеної дії
Укр..м.
 15/05

 217
Корекція мислення: аналіз. Поділ тексту на частини 
Літ.чит.
 15/05

218
Розвиток математичного мовлення.  Читання виразів
Матем.
16/05

219
Розвиток логічного мислення. Розв’язування задач з логічним навантаженням
Матем.
17/05

220
Корекція зорової пам’яті.   Нервова система
Природ.
18/05

221
Корекція зорової уваги. Тести на правила
Укр..м.
19/05

222
Корекція мислення: порівняння.  Порівняння віршів Г.Бойка
Літ.чит.
19/05

223
Корекція ручної моторики . Написання  привітання
Укр..м.
22/05

224
Корекція слухового сприймання. Відтворення змісту прочитаного за питаннями
Літ.чит.
22/05

225
Розвиток логічного мислення. Розв’язування «цікавих» задач
Матем.
23/05

226
Корекція мислення: аналіз. Розв’язування складених задач   
Матем.
24/05

227
Корекція зорової уваги.  Здоровий спосіб життя
Природ.
25/05

228
Корекція зорової пам’яті. Текст   
Укр..м.
26/05

229
Корекція артикуляційної моторики. Читання в особах уривків з текстів
Літ.чит.
26/05

230
Корекція зорової уваги. Будова слова
Укр..м.
29/05

231
Корекція слухового сприймання.  Вправляння в читанні вголос
Літ.чит.
29/05

232
Розвиток математичного мовлення.  Ділення з остачею
Матем.
30/05

233
Розвиток логічного мислення. «Цікаві задачі»
Матем.
31/05




















Немає коментарів:

Дописати коментар