Індивідуальна программа розвитку (ІПР)
НВК «Знам'янська ЗШ І-ІІІ ступенів №3 – гімназія»
Дитина Бурик Дарія Олександрівна Дата народження 23.05.2008
Батьки абоопікуни Бурик Олександр Володимирович, Бурик Світлана Вікторівна Телефон 066-42-32-354
Адреса м. Знам’янка, вул. Олександрійська, буд.121
Особливості розвитку Рівень інтелекту в межах
вікової норми. Достатній словниковий
запас. На запитання відповідає в основному простими реченнями. Читає цілими
словами, легкий текст бігло. Програмовий матеріал 2 класу засвоєно на
середньому рівні. Важко даються
арифметичні дії, розв’язує задачі за допомогою вчителя. Потребує
розвитку логічного мислення, корекції пам’яті, уваги. Зосередження
короткотривале, працездатність дещо знижена, темп роботи повільний. Дівчинка
доброзичлива, вразлива, любить спілкування, відразу йде на контакт. Дитина творча – відвідує хореографічнй гурток.
Чи
отримувала дитина допомогу, яку Дарія – дитина-інвалід (Хвороба Гоше), мати
отримує від держави пенсію по догляду за дитиною-інвалідом, дитина отримує
безкоштовно ліки в обласній дитячій лікарні, індивідуальні заняття з логопедом
(1 клас), індивідуальні корекційні заняття з психологом (1-2 клас), інклюзивне
навчання (1-2 класи).
Дата вступу до школи 01.09.2014 року Клас 3-А клас
Вчитель Андрєєва Наталія Дмитрівна Асистент вчителя немає
Строки діїпрограми з 01.09.2016 до 31.05.2017
Програма
навчання Інклюзивна форма навчання за програмою загальноосвітньої ЗШ
Присутні на засіданні з приводу розробки ІПР:
Присутні (ПІБ)
|
Посада
|
Дата
|
|
1
|
Грузін Валентина Володимирівна
|
заступник директора з НВР
|
29.08.2016
|
2
|
Білоконь Надія
Володимирівна
|
Голова міської ПМПК, логопед
|
29.08.2016
|
3
|
Свириденко Наталія Олександрівна
|
Керівник ШМО
|
29.08.2016
|
4
|
Андрєєва
Наталія Дмитрівна
|
Вчитель
|
29.08.2016
|
5
|
Денисова Ольга Олександрівна
|
Практичний психолог
|
29.08.2016
|
6
|
Нетудихатко
Яна Анатоліївна
|
Соціальний педагог
|
29.08.2016
|
7
|
Бродченко
Тетяна Іванівна
|
Педіатр міської лікарні
|
29.08.2016
|
8
|
Бурик Світлана
Вікторівна
|
Мати дитини
|
29.08.2016
|
Адаптація навчальних підходів:
Використання
завдань різної складності, збільшення часу на виконання завдань, зміна темпу
занять, чергування видів діяльності, застосування диференційованих методів
навчання з урахуванням освітніх потреб.
Перелік спеціальних і додаткових видів
послуг:
Вид послуг
|
Кількість год. на тиждень
|
Місце проведення
|
Розклад
|
Додаткові корекційні заняття з учителем(8 годин)
|
|||
З української мови
|
2
|
ІІІ блок, кабінет №1
Кабінет для індивідуальних занять
|
Понеділок, 2 урок
П’ятниця, 4 урок
|
З літературного читання
|
2
|
ІІІ блок, кабінет №1
|
Понеділок, 5 урок
П’ятниця, 5 урок
|
З математики
|
2
|
Кабінет для індивідуальних занять
ІІІ блок, кабінет №1
|
Вівторок, 3 урок
Середа, 2 урок
|
З природознавства
|
1
|
ІІІ блок, кабінет №1
|
Четвер, 5 урок
|
З французької мови
|
1
|
Кабіне №18
|
П’ятниця, 3 урок
|
Корекційнізаняття
з практичним психологом
|
2
|
Кабінет практичного психолога
|
Вівторок, четвер
|
Місце, умови
|
Визначене місце ( перша парта від столу
вчителя, дитина за зростом низенька, потребує постійного контролю за станом
здоров’я та допомоги вчителя для
засвоєнням матеріалу).
|
Навчальні підходи
|
Достатня увага з боку вчителя, робота в
парах, групах, спільне навчання, самостійні вправи, самоперевірка,
взаємоперевірка).
|
Вказівки
|
Вказівки усні, письмові, демонстрація,
привертання уваги.
|
Корекція поведінки
|
Перерви в роботі за необхідністю, чітке
визначення очікувань, позитивні
підкріплення, надання можливостей для вибору, роз міщення дитини у зручному
для неї місці.
|
Матеріал та обладнання
|
Підручники, індивідуальні картки, сигнальні
картки, ребуси, головоломки, відеозаписи, аудіо записи, комп’ютерні навчальні
ігри.
|
Організаційні питання
|
Індивідуалізований розклад корекційних
занять учениці.
|
Сенсорні потреби
|
Стежити за правильним використанням аудіо
та відеообладнанням, комп’ютером.
|
Інше
|
___________________________________________________________
___________________________________________________________
___________________________________________________________
|
Я ЗГОДЕН зі змістом ІПР.
Я мав можливість брати участь у розробці цього плану.
Підпис батька (матері) або опікуна____________ Дата 29.08.2016
|
Пристосування/модифікаціякласногосередовища
Стиль навчання: багатосенсорний
Індивідуальна навчальна программа
3 рік навчання, створення індивідуальної програми для дитини з
особливими освітніми потребами, інклюзивна освіта.
Довгострокова мета: на 2016/2017 навчальний рік
Формувати навички самостійної робот на уроці,
поступово зменшуючи допомогу вчителя під час уроку, розвивати пам’ять, увагу,
логічне мислення,
Вивчення таблиці множення та ділення на
2, 3, 4, 5
Самостійний аналіз завдань вправ з
мови
Самостійне вивчення напам’ять уривку
вірша
Короткострокові завдання
|
Методиоцінювання
|
Дата і прогрес
|
Вивчення таблиці множення та ділення на
2, 3, 4, 5
Самостійний аналіз завдань вправ з мови
Самостійне вивчення напам’ять уривку
вірша
Аудіювання
Вивчення таблиць множення і ділення чисел
6, 7, 8, 9
Відтворення послідовності подій тексту
Введення вивчених фраз у речення на уроках
французької мови
Свідоме самостійне орієнтування в
природних явищах
Засвоєння словникових слів 3 класу
|
Зразкиробіт
|
СП
|
Спостереження
|
НП
|
|
Контрольні листки
|
НП
|
|
Тестовізавдання
|
СП
|
|
Стандартні тести
|
НП
|
|
Зразки робіт
|
НП
|
|
Спостереження
|
НП
|
|
Контрольні листки
|
НП
|
|
Тестові завдання
|
НП
|
|
Стандартні тести
|
НП
|
|
Зразки робіт
|
НП
|
|
Спостереження
|
НП
|
|
Контрольні листки
|
НП
|
|
Тестові завдання
|
НП
|
|
Стандартні тести
|
НП
|
|
Зразки робіт
|
НП
|
|
Спостереження
|
СП
|
|
Контрольні листки
|
СП
|
|
Тестові завдання
|
СП
|
|
Стандартні тести
|
СП
|
|
Зразки робіт
|
СП
|
|
Спостереження
|
НП
|
|
Контрольні листки
|
НП
|
|
Тестові завдання
|
НП
|
|
Стандартні тести
|
НП
|
|
Зразки робіт
|
НП
|
|
Спостереження
|
НП
|
|
Контрольні листки
|
НП
|
|
Тестові завдання
|
НП
|
|
Стандартні тести
|
НП
|
|
Зразки робіт
|
НП
|
|
Спостереження
|
НП
|
|
Контрольні листки
|
НП
|
|
Тестові завдання
|
НП
|
|
Стандартні тести
|
НП
|
|
Зразки робіт
|
СП
|
|
Спостереження
|
СП
|
|
Контрольні листки
|
СП
|
|
Тестові завдання
|
СП
|
|
Стандартні тести
|
СП
|
|
Зразки робіт
|
СП
|
|
Спостереження
|
СП
|
|
Контрольні листки
|
СП
|
|
Тестові завдання
|
СП
|
|
Стандартні тести
|
СП
|
Умовніпозначення:
О – учень оволодів умінням, досяг поставленої
мети;
СП – спостерігається суттєвий прогрес;
НП – спостерігається незначний прогрес;
ПН – прогресу в досягненні конкретної мети
немає;
Поточний рівень знань і вмінь.
Вересень 2016 року.
Вчитель.
Відбувся незначний розвиток дитини. Дарія почала проявляти інтерес до
роботи в парах та групах. Увага на уроках покращилась. Деякі завдання виконує
самостійно. Вивчила таблиці множення та ділення чисел 2. 3. Прості задачі
розв’язує самостійно, складені – за допомогою учителя. Для розв’язування таких
задач додаткових схем, малюнків. Дикція
чітка, читає бігло, виразно, намагається застосовувати логічний наголос. Дещо
втратилась каліграфія письма. Застосовує спосіб діяльності за аналогією. Темп
роботи залишається повільний. Відтворює навчальну інформацію з природознавства.
Добре малює, виготовляє вироби з паперу, пластиліну, природних матеріалів.
Відбулася зміна мотивації навчання. Дівчинка розуміє для чого потрібно вчитися.
Відбулися зміни у спілкуванні з однолітками, поширився круг друзів не тільки в
класі, а й в сусідніх класах.
Психолог. Легко та невимушено встановлюється
контакт, поведінка адекватна. Переважає наочно-образне мислення, зорова
пам’ять. Потребує додаткових наочних матеріалів для розвитку слухового
сприймання , для виконання усних завдань.
Логопед. Словниковий запас відповідає віковій
нормі. Є незначні труднощі у роботі з деформованим текстом. Логічну
послідовність подій встановлює правильно. Чітко вимовляє всі звуки.
Дарія
потребує продовження корекційних занять з вчителем та психологом школи.
Календарне
планування
корекційних занять
з ученицею 3-А класу
Бурик Дарією
на ІІ семестр
2016/2017 навчального року
(Українська мова – 2 години на тиждень,
літературне читання – 2 години на тиждень, математика – 2 години на тиждень,
природознавство – 1 година на тиждень)
№ з/п
|
Тема уроку
|
Предмет
|
Дата
|
Прим.
|
107
|
Розвиток математичного
мовлення. Переставний закон множення
|
Матем.
|
11/01
|
|
108
|
Корекція зорового сприймання.
Квіткові рослини
|
Природ.
|
12/01
|
|
109
|
Корекція зорового сприймання.
Творення слів із суфіксами
|
Укр.м.
|
13/01
|
|
110
|
Корекція слухового
сприймання. Аудіювання за казкою
|
Літ.чит.
|
13/01
|
|
111
|
Розвиток писемного мовлення. Розбір слів за будовою
|
Укр.м.
|
16/01
|
|
112
|
Розвиток усного мовлення.
Читання байки Павла Глазового
|
Літ.чит.
|
16/01
|
|
113
|
Розвиток математичного
мовлення. Множення і діленні на 1
|
Матем.
|
17/01
|
|
114
|
Корекція зорової пам’яті. Множення на 0, ділення нуля
|
Матем.
|
18/01
|
|
115
|
Корекція слухової пам’яті. Культурні рослини
|
Природ
|
19/01
|
|
116
|
Корекція рухової моторики. Вправляння у списуванні
|
Укр..м.
|
20/01
|
|
117
|
Корекція артикуляційної
моторики. Читання в особах уривку тексту
|
Літ.чит
|
20/01
|
|
118
|
Розвиток мислення: аналіз. Частини мови
|
Укр..м.
|
23/01
|
|
119
|
Розвиток мислення: синтез. Робота над змістом віршів В.Голобородька
|
Літ.чит
|
23/01
|
|
120
|
Корекція мислення:порівняння.
Множення і ділення на 10
|
Матем.
|
24/01
|
|
121
|
Корекція
мислення:узагальнення. Множення на 100
|
Матем.
|
25/01
|
|
122
|
Корекція зорового сприймання.
Хвойні рослини
|
Природ.
|
26/01
|
|
123
|
Корекція слухового
сприймання. Зв’язок слів у реченні
|
Укр.м.
|
27/01
|
|
124
|
Корекція усного мовлення. Виразне читання віршів про зиму
|
Літ.чит.
|
27/01
|
|
125
|
Розвиток писемного мовлення. Переказ
|
Укр..м.
|
30/01
|
|
126
|
Розвиток усного мовлення. Виразне читання віршів М.Григорів
|
Літ.чит
|
30/01
|
|
127
|
Розвиток математичного
мовлення. Множення круглого числа на одноцифрове
|
Матем.
|
31/01
|
|
128
|
Корекція зорової пам’яті. Ділення круглого числа на одноцифрове
|
Матем.
|
01/02
|
|
129
|
Корекція слухової пам’яті. Комахи
|
Природ
|
02/02
|
|
130
|
Корекція зорової уваги.
Велика буква у іменниках
|
Укр..м.
|
03/02
|
|
131
|
Корекція слухової уваги. Робота над змістом вірша М.Скомаровського
«Після грози»
|
Літ.чит.
|
03/02
|
|
132
|
Корекція ручної моторики. Велика буква у кличках тварин
|
Укр..м.
|
06/02
|
|
133
|
Корекція артикуляційної
моторики. Вправляння у виразності читання вірша
|
Літ.чит.
|
06/02
|
|
134
|
Корекція мислення:аналіз. Ділення
з остачею
|
Матем.
|
07/02
|
|
135
|
Корекція мислення: синтез. Розв’язування
задач
|
Матем.
|
08/02
|
|
136
|
Корекція мислення:порівняння.
Птахи
|
Природ
|
09/02
|
|
137
|
Корекція мислення:
узагальнення. Рід іменників
|
Укр..м.
|
10/02
|
|
138
|
Корекція слухового
сприймання. Слухання легенди рідного
краю, робота над змістом
|
Літ.чит.
|
10/02
|
|
139
|
Корекція зорового сприймання.
Рід іменників
|
Укр..м.
|
13/02
|
|
140
|
Розвиток усного мовлення. Читання вірша Олени Пчілки
|
Літ.чит.
|
13/02
|
|
141
|
Розвиток логічного мислення. Множення одноцифрового числа на двоцифрове
|
Матем.
|
14/02
|
|
142
|
Розвиток математичного
мовлення. Множення трицифрового числа на одноцифрове
|
Матем.
|
15/02
|
|
143
|
Корекція зорової пам’яті. Ланцюги живлення
|
Природ
|
16/02
|
|
144
|
Розвиток зв’язного мовлення. Змінювання іменників за числами
|
Укр..м.
|
17/02
|
|
145
|
Корекція слухової пам’яті. Вивчення напам’ять «Щедрий вечір». Д.Білоуса
|
Літ.чит.
|
17/02
|
|
146
|
Корекція зорової пам’яті. Визначення
числа іменників
|
Укр..м.
|
20/02
|
|
147
|
Корекція слухової уваги. Вправляння
в аудіювання
|
Літ.чит.
|
20/02
|
|
148
|
Корекція слухової уваги. Розв’язування задач
|
Матем.
|
21/02
|
|
149
|
Корекція ручної моторики.
Залежність компонентів дій
|
Матем.
|
22/02
|
|
150
|
Корекція артикуляційної
моторики. Гриби-організми
|
Природ
|
23/02
|
|
151
|
Корекція мислення: аналіз. Змінювання іменників за відмінками
|
Укр..м.
|
24/02
|
|
152
|
Корекція мислення:
синтез. Відтворення змісту за планом
|
Літ.чит.
|
24/02
|
|
153
|
Корекція зорової пам’яті. Розбір іменника як частини мови
|
Укр..м.
|
27/02
|
|
154
|
Корекція артикуляційної
моторики. Читання в особах уривку
тексту «Подорож у країну «Навпаки» В.Симоненка
|
Літ.чит.
|
27/02
|
|
155
|
Корекція мислення:
порівняння. Задачі на зведення до одиниці
|
Матем.
|
28/02
|
|
156
|
Корекція мислення:
узагальнення. Ділення двоцифрового числа на одноцифрове
|
Матем.
|
01/03
|
|
157
|
Корекція слухового
сприймання. Їстівні та отруні гриби
|
Природ
|
02/03
|
|
158
|
Корекція зорового сприймання.
Списування
|
Укр..м.
|
03/03
|
|
159
|
Розвиток усного мовлення. Виразне читання вірша
|
Літ.чит.
|
03/03
|
|
160
|
Корекція зорової пам’яті. Прикметник
|
Укр.м.
|
06/03
|
|
161
|
Корекція мислення:
порівняння. Порівняння вивчених віршів
за темою та метою
|
Літ.чит.
|
06/03
|
|
162
|
Розвиток логічного мислення. Розв’язування
рівнянь
|
Матем.
|
07/03
|
|
163
|
Корекція слухової пам’яті. Бактерії
|
Природ
|
09/03
|
|
164
|
Розвиток писемного мовлення. Пряме
і переносне значення прикметників
|
Укр..м.
|
10/03
|
|
165
|
Розвиток зв’язного мовлення. Виразне читання вірша «Грім»
М.Вінграновського
|
Літ.чит.
|
10/03
|
|
166
|
Корекція зорової уваги. Прикметники-антоніми
|
Укр..м.
|
13/03
|
|
167
|
Корекція слухової уваги. Слухання віршів Т.Шевченка
|
Літ.чит.
|
13/03
|
|
168
|
Корекція ручної моторики. Ділення
круглого числа на кругле
|
Матем.
|
14/03
|
|
169
|
Корекція мислення: аналіз. Ділення круглих чисел
|
Матем.
|
15/03
|
|
170
|
Корекція мислення: синтез. Віруси
|
Природ
|
16/03
|
|
171
|
Корекція мислення:
порівняння. Вживання прикметників у
загадках
|
Укр..м.
|
17/03
|
|
172
|
Корекція артикуляційної
моторики. Читання в особах уривку тексту
|
Літ.чит.
|
17/03
|
|
173
|
Корекція мислення:
узагальнення. Вживання прикметників у
описах
|
Укр..м.
|
20/03
|
|
174
|
Корекція слухового
сприймання. Робота над змістом тексту
|
Літ.чит.
|
20/03
|
|
175
|
Корекція зорового сприймання.
Розв’язування задач
|
Матем.
|
21/03
|
|
176
|
Розвиток математичного мовлення. Читання виразів
|
Матем.
|
22/03
|
|
177
|
Розвиток усного мовлення. Червона книга України
|
Природ
|
23/03
|
|
178
|
Розвиток писемного мовлення. Розбір прикметника як частини мови
|
Укр..м.
|
24/03
|
|
179
|
Розвиток усного мовлення. Переказ уривку тексту
|
Літ.чит.
|
24/03
|
|
180
|
Корекція зорової пам’яті. Родові закінчення прикметників
|
Укр..м.
|
03/04
|
|
181
|
Корекція слухової пам’яті. Відтворення змісту за питаннями
|
Літ.чит.
|
03/04
|
|
182
|
Корекція ручної моторики. Правило
ділення числа на добуток
|
Матем.
|
04/04
|
|
183
|
Корекція мислення: аналіз. Ділення
на двоцифрове число способом підбору
|
Матем.
|
05/04
|
|
184
|
Корекція мислення: синтез. Заповідники
|
Природ
|
06/04
|
|
185
|
Корекція мислення:
порівняння. Змінювання прикметників за
числами
|
Укр..м.
|
07/04
|
|
186
|
Корекція артикуляційної
моторики. Виразне читання тексту
|
Літ.чит.
|
07/04
|
|
187
|
Корекція мислення:
узагальнення. Змінювання прикметників
за числами
|
Укр..м.
|
10/04
|
|
188
|
Корекція слухового
сприймання. Аналіз змісту прочитаного за питаннями
|
Літ.чит.
|
10/04
|
|
189
|
Корекція зорового сприймання.
Складені задачі
|
Матем.
|
11/04
|
|
190
|
Розвиток математичного
мовлення. Читання та обчислення числових виразів
|
Матем.
|
12/04
|
|
191
|
Корекція зорової пам’яті. Легенди про рослини і тварин
|
Природ
|
13/04
|
|
192
|
Корекція зорової пам’яті. Зоровий диктант
|
Укр..м.
|
14/04
|
|
193
|
Корекція слухового пам’яті.
Робота над казками зарубіжних
письменників
|
Літ.чит.
|
14/04
|
|
194
|
Корекція ручної моторики. Креслення прямокутників, знаходження
периметру
|
Матем.
|
18/04
|
|
195
|
Корекція мислення: аналіз. Частини
|
Матем.
|
19/04
|
|
196
|
Корекція мислення: синтез. Опора
тіла і рух
|
Природ
|
20/04
|
|
197
|
Корекція мислення:
порівняння. Написання переказу
|
Укр..м.
|
21/04
|
|
198
|
Корекція артикуляційної
моторики. Виразне читання уривку «Лелеки» Ю Збанацького
|
Літ.чит.
|
21/04
|
|
199
|
Корекція мислення:
узагальнення. Дієслова-антоніми
|
Укр..м.
|
24/04
|
|
200
|
Корекція слухового
сприймання. Аналіз змісту тексту
|
Літ.чит.
|
24/04
|
|
201
|
Корекція зорового сприймання.
Порівняння частин
|
Матем.
|
25/04
|
|
202
|
Розвиток математичного
мовлення. Знаходження частини від
числа
|
Матем.
|
26/04
|
|
203
|
Корекція зорової пам’яті. Травна
система
|
Природ
|
27/04
|
|
204
|
Розвиток писемного мовлення. Змінювання дієслів за часами
|
Укр..м.
|
28/04
|
|
205
|
Розвиток усного мовлення. Читання
веснянок та закличок
|
Літ.чит.
|
28/04
|
|
206
|
Розвиток математичного
мовлення. Знаходження числа за частиною
|
Матем.
|
03/05
|
|
207
|
Корекція мислення:
порівняння. Дихальна система
|
Природ.
|
04/05
|
|
218
|
Корекція зорової уваги. Визначення часу дієслів
|
Укр..м.
|
05/05
|
|
219
|
Корекція слухового
сприймання. Вправляння в аудіюванні
|
Літ.чит.
|
05/05
|
|
210
|
Розвиток зв’язного мовлення. Визначення часу дієслів
|
Укр..м.
|
08/05
|
|
211
|
Корекція слухової пам’яті. Вивчення
напам’ять прозового тексту
|
Літ.чит.
|
08/05
|
|
212
|
Корекція мислення: аналіз. Робота над задачами
|
Матем.
|
10/05
|
|
213
|
Корекція мислення: синтез. Шкіра
|
Природ
|
11/05
|
|
214
|
Корекція мислення:
порівняння. Дієслова завершеної і
незавершеної дії
|
Укр..м.
|
12/05
|
|
215
|
Корекція артикуляційної
моторики. Читання уривку тексту в особах
|
Літ.чит.
|
12/05
|
|
216
|
Корекція мислення: узагальнення.
Дієслова завершеної і незавершеної дії
|
Укр..м.
|
15/05
|
|
217
|
Корекція мислення: аналіз. Поділ
тексту на частини
|
Літ.чит.
|
15/05
|
|
218
|
Розвиток математичного
мовлення. Читання виразів
|
Матем.
|
16/05
|
|
219
|
Розвиток логічного мислення.
Розв’язування задач з логічним навантаженням
|
Матем.
|
17/05
|
|
220
|
Корекція зорової пам’яті. Нервова
система
|
Природ.
|
18/05
|
|
221
|
Корекція зорової уваги. Тести
на правила
|
Укр..м.
|
19/05
|
|
222
|
Корекція мислення:
порівняння. Порівняння віршів Г.Бойка
|
Літ.чит.
|
19/05
|
|
223
|
Корекція ручної моторики .
Написання привітання
|
Укр..м.
|
22/05
|
|
224
|
Корекція слухового
сприймання. Відтворення змісту прочитаного за питаннями
|
Літ.чит.
|
22/05
|
|
225
|
Розвиток логічного мислення.
Розв’язування «цікавих» задач
|
Матем.
|
23/05
|
|
226
|
Корекція мислення: аналіз.
Розв’язування складених задач
|
Матем.
|
24/05
|
|
227
|
Корекція зорової уваги. Здоровий спосіб життя
|
Природ.
|
25/05
|
|
228
|
Корекція зорової пам’яті. Текст
|
Укр..м.
|
26/05
|
|
229
|
Корекція артикуляційної
моторики. Читання в особах уривків з текстів
|
Літ.чит.
|
26/05
|
|
230
|
Корекція зорової уваги. Будова
слова
|
Укр..м.
|
29/05
|
|
231
|
Корекція слухового
сприймання. Вправляння в читанні
вголос
|
Літ.чит.
|
29/05
|
|
232
|
Розвиток математичного
мовлення. Ділення з остачею
|
Матем.
|
30/05
|
|
233
|
Розвиток логічного мислення.
«Цікаві задачі»
|
Матем.
|
31/05
|
Немає коментарів:
Дописати коментар